Klasa W06A
Informatyka
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Klasa W06A Strona Główna
->
Ważne informacje...
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Ważne informacje...
Hyde Park
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 15:55, 02 Mar 2008
Temat postu:
// povray +FN +W640 +H480 +A output.pov
//Definicja odpowiednich bibliotek
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"
#include "stones.inc"
#include "metals.inc"
#include "skies.inc"
#declare kamera1 = camera {
location <0, 0, -20>
look_at <0,0,0>
};//end camera, ze ";" na koncu
#declare kamera2 = camera {
location <0, 3.7, -2.6765>
look_at <0,1.34,0>
};//end camera, ze ";" na koncu
light_source { < 0, 0, -10 > color White } //tam gdzie kamera
light_source { < -21, 29, 12 > color White*2 } //dodatkowe nad srodeczkiem
//light_source { < 0, 30, 0 > color White*2 }
background {Blue}
plane {y, 0.00 texture { Dark_Wood
} scale 0.1 }
#declare ksztalt1 = object {
lathe {
//linear_spline
//cubic_spline
quadratic_spline
7, <0,9><5,5><2,1><2,5><3,4><6,5><6,5>
texture {Glass}
}//end lathe
}//end object
#declare ksztalt2 =
lathe {
cubic_spline
13,
<0.000000, 0.000000>,
<0.000000, 0.000000>,
<0.193050, 0.003861>,
<0.193050, 0.019305>,
<0.073359, 0.038610>,
<0.027027, 0.135135>,
<0.023166, 0.559846>,
<0.100386, 0.679537>,
<0.359073, 0.996139>,
<0.335907, 1.000000>,
<0.096525, 0.725869>,
<0.000000, 0.691120>,
<0.000000, 0.691120>
texture {Glass}
finish {
phong 3
diffuse 0.3
}
scale <2, 2.1, 1.5>
}
//wyswietlamy
//camera {kamera1}
//object {ksztalt1}
camera {kamera2}
object {ksztalt2}
Gość
Wysłany: Nie 15:54, 02 Mar 2008
Temat postu:
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"
#include "FINISH.INC" // Wykończenia
#include "GLASS.INC" // Szkło
global_settings { assumed_gamma 2.0 }
camera { location <-1,3,-6> look_at <0,1.0,0> angle 35 }
light_source { <100,200,-200> color 1 }
plane {y, 0.01 texture { Aluminum
} scale 0.456456 }
// The floor
//plane { <0,0.1,0>,-1 pigment { checker rgb <1,0,0>, rgb <1,1,0> } }
plane { <0,1,0>,-1 pigment { cells } }
// A glass sphere
sphere
{ <0,1.12,0>,1
pigment { rgbf <0.2,0.9,1,0.99> } // A blue-tinted glass
interior { ior 1.5 } // Glass refraction
finish { phong 1 reflection 0.2}
normal { crackle 0.9 scale 0.35 turbulence 0.7 }
}
//This is not a very realistic glass since real glass always reflects
//some of the light and has also highlights.
Magik
Wysłany: Nie 16:40, 17 Lut 2008
Temat postu:
Szklanka
moja
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"
#include "metals.inc"
#include "woods.inc"
#include "glass.inc"
#include "stones.inc"
#include "skies.inc"
camera {
location <0,8,-4>
look_at <0,3,0>
}
background { White }
plane { y, 0
texture { DMFDarkOak }
}
light_source { < 0, 10, -20 > color White }
light_source { < 0, 10, -10 > color White }
light_source { < 5, 20, -5 > color White }
light_source { < 0, 2, 3 > color White*3 }
light_source { < 0, 2.5, 0 > color White }
#declare stozek1 = object {
cone {
<0, 4, 0>, 2
<0, 0, 0>, 1.5
texture {Glass}
finish {
ambient .1
diffuse .1
specular 1
roughness .001
reflection .10
metallic
}
} }
#declare stozek2 = object {
cone {
<0, 4.1, 0>, 2
<0, 0.1, 0>, 1.5
texture {Glass}
finish {
ambient .1
diffuse .1
specular 1
roughness .001
reflection .45
metallic
}
} }
difference { object {stozek1} object {stozek2} }
cone {
<0, 3.9, 0>, 1.9
<0, 0.5, 0>, 1.4
texture {Water}
}
Tesla
Wysłany: Nie 16:16, 17 Lut 2008
Temat postu:
Lampa
#include "colors.inc"
#include "shapes.inc"
#include "textures.inc"
camera {
location <200,300,-450>
look_at <0,0,0>
}
plane { y, 0
pigment {
checker
color White
color Blue scale 30} }
light_source { < 0, 175, 0 > color White*3 }
#declare stozek1 = object {
cone {
<0, 145, 0>, 25
<0, 185, 0>, 1
texture {Glass}
} }
#declare stozek2 = object {
cone {
<0, 145, 0>, 24
<0, 184, 0>, 1
texture {Glass}
} }
difference { object {stozek1} object {stozek2} }
box {
<-100,100,-150>, <150, 105, 150> texture {Cherry_Wood scale 5 } }
box {
<-100,0,-150>, <-90, 100, -140> texture {Cherry_Wood} }
box {
<-100,0,150>, <-90, 100, 140> texture {Cherry_Wood} }
box {
<150,0,-150>, <140, 100, -140> texture {Cherry_Wood} }
box {
<150,0,150>, <140, 100, 140> texture {Cherry_Wood} }
przemek
Wysłany: Nie 17:46, 03 Lut 2008
Temat postu:
http://andrzej.magazyn.googlepages.com/
tu jest stronka z programem i komentarzem gościa
Dodatkowo dla nieobecnych wszystko znajduje się w materiałach. (pdf)
Pracy nie ma zbyt wiele bo dostępny jest też szablon. Odpowiednie elementy należy tylko poskładać jak klocki
Proszę o przyniesienie własnych prac 16 lutego, późniejszy termin wiąże się z niższą oceną. Dla osób które nie bedą mogły przyjść prosze o wysłanie prac na adres
andrzej.magazyn@gmail.com
(plik źródłowy - pov, i wygenerowany obraz (najlepiej o rozdzielczości nie większej niż 1024x768 w formacie jpg)
Prace będą dalej rozwijane (na ich podstawie bedziemy tworzyć prostą animację, bedzie kolejna ocena) więc proszę się postarać, żeby nie robić potem od nowa.
Tesla
Wysłany: Sob 11:46, 02 Lut 2008
Temat postu:
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"
camera{ location <0,0,-20>
look_at <0,0,0> }
light_source{ <111,111,0> color White}
sphere{ <0,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <-2,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <2,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <0,2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <0,-2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
sphere{ <-2,2,0> 1 texture{pigment{color White}}}
Tesla
Wysłany: Sob 11:37, 02 Lut 2008
Temat postu: POV
#include "colors.inc"
#include "textures.inc"
camera{ location <0,0,-4>
look_at <0,0,0> }
light_source{ <10,10,10> color White}
sphere{ <0,0.15,-2> 0.3 texture{pigment{color Yellow}}}
sphere{ <0,0,0> 1 texture{pigment{color White}}}
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin